dilluns, 29 de febrer del 2016

CONILLETA PER LA NORA


Fa uns mesos la meva amiga Júlia del  Racó de la Júlia va ser mare de la petita Nora, que és moníssima! un solet, vaja! 
No sabia molt bé què regalar-li perquè la Júlia sap cosir molt bé.... i pensant, pensant, em vaig decidir per fer-li un amigurumi de Pica Pau, que sé que li encanten! 

El model va ser la Conilleta Loreto que podeu trobar al seu llibre "El Mundo de Pica Pau" a Dudúa
Ja n'he fet diversos d'aquests amigurumis (que us ensenyaré un altre dia) i m'encantennn! Son súper divertits de fer, i molt bonics, no trobeu? 





























Espero que la Conilleta Loreto us agradi tant com a nosaltres (oi Nora?! ; - ). 
Que passeu molt bona setmana! 
Un petó gran gran, 
M

5 comentaris:

  1. Preciosa la Conilleta Loreto!!!!
    Segur que la Nora la gaudrirà moltíssim!
    Una abraçada graaaaaan!!!! muuuuuakkkkk!!!!

    ResponElimina
  2. Aiiiins la Loretoooo com ens agradaaa!!! És molt mona i divertidaaaa!!! Gustosa i colorida. A la Nora li xifla.
    Mil gràcies cuca!!! Ets tot cor!!!

    ResponElimina
  3. Molt bonica la conilleta Loreto de ben segur que li encantarà perquè és molt dolça. una abraçada

    ResponElimina
  4. T'ha quedat moníssima!!! A mi també m'agraden molt els amigurumis de "El mundo de Pica Pau":-)
    Anna

    ResponElimina
  5. M'encantaaa! Segur que la Nora està molt feliç amb la seva conilleta :)

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!