dilluns, 28 de setembre del 2015

Camiseta 3/4 Knitwear























































Ja comença a refrescar, els dies s'escurcen i aviat podrem anar a buscar castanyes i bolets! El bosc està preciós a aquesta època de l'any. 

I és que la tardor ja és aquí, i tot i que jo sóc més de l'estiu, haig de confesar que m'encanten les tardes de tardor, en què es fa fosc aviat i ens passem les  tardes de dissabte els 4 a casa: en joan felip llegint, la clàudia i en pol jugant a l'habitació de jocs o fent manualitats, i jo cosint o preparant alguna cosa handmade... i em xifla la pausa que fem tots junts a mitja tarda, per deleitar-nos amb una bona xocolata desfeta sucada amb pa torrat o coca..... nyyyyyammmmmi! ja se'm fa la boca aigua jijijiji! 

Bé i tot això us explico, perquè avui vull ensenyar-vos aquesta samarreta 3/4 que vaig cosir a la Clàudia amb una tela brutal de Ilovekutchi; va ser amor a primera vista: m'encanten els dibuixets, ideals per la tardor, i el verd de fons hi dóna una llum especial a la peça. 























































El patró és de Ottobre. L'acabat de la cintura el vaig fer amb roba de puny marró fosc i les mànigues acaben amb un frunzit que fa que quedi el puny arrugadet... 



No em puc queixar de la paciència que tenen els meus models, però és clar,... a vegades els faig "treballar" massa estona i acabem fent una mica el pallasset jijijji! 


Espero que us agradi tant com a mi i a la seva propietària ; - ) 

Un petó gran gran i molt bona setmana! 

M

7 comentaris:

  1. M'encanta, però si t'he de ser sincera, a l'hora de triar, em quedaria amb la model-pallaset!
    Petonets i bones xocolatades... mmmm!

    ResponElimina
  2. Però quina monada de samarreta!!! M'encanta!! I la teva model és boníssima, jaja!! Està molt maca!!! Sembla que li encanta posar per a tu!!! ;)

    ResponElimina
  3. Quina samarreta més xula, m'encanta la tela, la cintura, els punys... vaja, tota la samarreta! De totes maneres, el millor de la samarreta és la model ;)

    ResponElimina
  4. M'agrada molt, el puny abaix li queda genial i té un munt de detalls!! Ja en saps més que jo!!! Una roba divertidíssima!!!
    Molts petons

    ResponElimina
  5. Ooooooooooooooooohhh!!!! quina xulada, Montse!
    la Clàudia està encantada amb les teves creacions, no crec que es queixi per fer una estona de model! jajajajaja!

    ResponElimina
  6. La tela és una cucada i la samarreta monissima! JA no cal dir la model! una abraçada

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!