dimarts, 28 d’octubre del 2014

L'Overlock

Hola noies! Fa un munt de dies que no us escric!!! Sorry, sorry! He anat de bòlit a la feina, i no he tingut temps per res... poc a poc, tot torna a la rutina ; - ) 

Avui, i abans que acabi d'arribar el fred, us vull ensenyar unes súper camisetes que vaig cosir aquest estiu per la Clàudia i en Pol. Va ser el primer que vaig cosir amb la SÚPER Overlock que em van regalar pel meu aniversari : - ) M'encanta! 

Bé, la de'n Pol de fet, la vam cosir amb la de l'Alícia: és un sol, i un dia que vam quedar em va deixar probar la seva Overlock... en vaig quedar enamorada! Quina rapidesa, quina pulcritud, quina passada! Així que de seguida vaig tenir clar què és el que volia pel meu aniversari, jijijiji. La llàstima és que entre una cosa i una altra, encara no he tingut massa temps per dedicar-m'hi. 
La tela de la camiseta de'n Pol, la dels motoristes és del Ilovekutchi, i la de la Clàudia de la Blancaneus, la vaig comprar a Telaria. El primer que vaig cosir amb aquesta tela (però amb la Bernina 440) va ser aquesta camiseta per la Marató de Telaria. Us enrrecordeu? 

Espero que us agradin : - ) 













Un petó gran gran i mil gràcies per ser aquí! 

16 comentaris:

  1. Aissssssssssssssss..... Montse!!!!!
    quins nens més guapos i simpàtics els teus!
    Estan tots dos per menjar-se'ls!
    Diuen que aquesta màquina overlock és una passada...
    però jo primer he d'aprendre a cosir amb l'altra! jajajajaja!
    Les samarretes suuuuuuper xules!
    Muuuuuuuuuuuuuak!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Ohhhh! Quines samarretes! La tela de la blancaneus la trobo xulíssima!! I això de l´overlock tothom en parla tant bé que ens ho haurem de rumiar.....; )

    ResponElimina
  3. Són una monadaaaa els teus fills!!! I les samarretes també eeeeh jajaja!!!
    La Berni, l'Overlook, el Scrap, ganxet.... Mmmm jajaja ets una machine neni!!
    Petonets

    ResponElimina
  4. Son monisimas las telas, y te han quedado geniales, pero lo mejor de todo esos modelos que los lucen, estan preciosos.
    Un beso.

    ResponElimina
  5. Que chulada de camisetas Montse !!!!!!!!!! lo mejor los modelos jajaja guapísimos ,la owerlock va genial !!!!!!!!! estoy de sorteo !!!!!!!!!
    Besos guapa.

    ResponElimina
  6. Quina passada de samarretes! Moníssimes! Tan de bo els dies tinguessin més hores per tot el que volem fer. Una abraçada preciosa!

    ResponElimina
  7. eeeeehhhh
    que chula la de la claudia, que envidia. vaya trabajos mas chulos
    besss

    ResponElimina
  8. Me encantan...que estampados más ideales. Como se nota que a los niños les encantan.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  9. Me encantan...que estampados más ideales. Como se nota que a los niños les encantan.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  10. Son unes samarretes maquísssimes!!!!!! I els teus fills no em cansare mai de dir-te que son una monada. Molts petons.:)

    ResponElimina
  11. Estan divertidissims els nens!!!!La samarreta de la Clàudia m'encanta... Segurissim que l'aprofitaràs molt aquest regal ;) Una abraçada!

    ResponElimina
  12. Xulíssimes!! L'Ona ho ha vist i s'ha enamorat de la samarreta de la Clàudia!

    ResponElimina
  13. Oohhh!!!! Que xules!!!! Els estampats m'encante.
    Anna

    ResponElimina
  14. Hola guapa!!!te invito a participar en el amigo invisible navideño que organizo en mi blog: nuestrascositasricas.blogspot.com.
    Un besote

    ResponElimina
  15. Nenaaaaaaaaaa, quina monada de samarretes!!! me n'he enamorat!! les dues son precioses!!!!! I els nens estas guapissims!!!!! Muuuaaaacks!!!

    ResponElimina
  16. Són precioses les dues! I els models encara més! Ningú tindrà cap igual!

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!