divendres, 18 d’abril del 2014

Spring Summer Collection

Spring Summer Collection

Quina Setmana Santa més preciosa que estem tenint! Dies de sol, caloreta, bon temps.... mmmmm! com m'agrada!
Ja fa dies que dinem a fòra el jardí, i que la Clàudia que em reclama les camisetes de "curta màniga"(que diu ella) ,que m'ha vist fer aquests dies....
O sigui, que avui us ensenyo, la col.lecció de primavera estiu d'enguany... ; - )
M'encanten les aplicacions de Jan et Jul, i tot i que són laborioses de fer, no me'n canso... Són moníssimes i molt divertides. 
 Podeu veure'n algunes que vaig fer del primer llibre AQUÍ.
A veure si us agraden!
les de'n Pol







les de la Clàudia









Que acabeu de passar unes bones vacances de Setmana Santa!
Un petó gran gran!
M

17 comentaris:

  1. vaya coleccion que les has hecho, felicidades por que son preciosas
    bessss

    ResponElimina
  2. Preciosas las camisetas, felicidades.

    ResponElimina
  3. Si que els tens equipats si!!!!!!! seran l'enveja de tothom amb aquestes samarretes tan xules! petons

    ResponElimina
  4. M'encanten totes!!! No m'extranya que te les demanin per posar-se-les si fins i tot jo les portaria...
    Una altra vegada, felicitats!!!
    Laia

    ResponElimina
  5. Un bon repertori! Són totes molt boniques

    ResponElimina
  6. M'encanten totes Montse!!! En aquest llibre hi ha coses molt xules!!! Hi estic treballant ja t'ensenyaré.....
    Una abraçada.

    ResponElimina
  7. Uaaauuuuu!!!! Tenen molta sort el teus fills, unes camisetes genials!!

    ResponElimina
  8. Totes son precioses...no ens extranya que els teus nens les vulguin ja!!!!

    ResponElimina
  9. Que crac Montse, són unes peces precioses... no m'estranya gens que te les reclamin, deu estar contentíssima de tenir una mama que li fa aquestes samarretes tan xules! una abraçada! :)

    ResponElimina
  10. Moníssimes!! M'encanta l'india!!
    Petons

    ResponElimina
  11. Montseta son per flipaaaaar!!! M'encanten, aiix no se pas quina m'agrada més. Ets una super artista i el teus fills tenen molta sort guapetona.
    Molts petonets

    ResponElimina
  12. Uau nena !!! Eapectaculars i super treballades, m'encanteeeeen

    ResponElimina
  13. Menuda producción tan alegre y colorida!!!
    Todas DIVINAAAASSSSS!
    Besote Guapísima!
    Rosana

    ResponElimina
  14. Carai Montse, tu si que has tret profit del llibre ;-) Moltes felicitats perque t'han quedat molt bé!!

    Petons,

    Elisabet

    PD: Ah! si algú vol el llibre el pot trobar seguint aquest enllaç: http://www.janetjul.com/accesorios/rita-nico-blocks-2

    ResponElimina
  15. Moníssim Montse, li estava ensenyant el teu blog a la meva sogra i ha al.lucinat amb tot el que fas !!! El pijama li ha encantat. I aquestes samarretes són moníssimes !!!! Quines mans noia !!!

    Petonets

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!